Re: szukam taniego hostingu

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Mon 17 May 2004 - 09:28:45 MET DST

Woyteck <marsmanEAT-HAM_at_pocza.onetNO-SPAM.pl> wrote:

> Wszedłem wybrałem:
> 100MB hdd, 3 konta, php i mysql, statystyki, 1 GB transferu(tylko czy ten
> 1gb jest na miesiac czy w ogole to nie wiem)

No wlasnie - nie trzeba bylo wybierac :)

> wyszło mi rocznie 438 NETTO.

wychodzi 348 rocznie, a placac np. 500zl za jednym razem jeszcze pojawia
sie znizka.

Pakiet transferu potrzebny jest wtedy, kiedy potrzeba cene transferu
obnizyc. Przy malych transferach jest zbedny (czytaj: bez softu, mp3 i xxx)

> a teraz wybrałem ultra skromną opcje:
> domena i serwis, 1 konto pocztowe, statystyki, 10MB hdd , transfer 1GB. (bez
> obsługi php!)

> i 168 zł NETTO rocznie.

No, znowu ten transfer - normalnie wychodzi 78 rocznie.

> hmm, to jednak drozej niz u mnie :)

No, zalezy jak liczyc...

> a płacenie SMSem jest dobre przy dzwonkach, porno stronach i logach.
> zeby zaplacic 168zl przez SMS trzeba wydac conajmniej 2x tyle
> (patrz polityka sieci komorkowych)

No nie - wchodzi *prawie* cala kwota w punkty (7,2 za 9zl SMS). Rzecz nie
w tym by wplacic 168zl, tylko zaplacic 9, a za wksiegowane 7,2 miec ten ostatni
przyklad przez ponad miesiac (6.5 miesiecznie). Nie kazdy ma karte platnicza,
wplata w banku to kilka zl (wiec drugie tyle), a nie zawsze jest forsa
by wplacic za np. rok.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 14. Buy a McDonald's "Happy Meal" for lunch every day.  Eat the straw