Re: jaki VAT dla stowarzyszenia ?

Autor: Adam Jankowski (asmiet_at_usun.o2.pl.to)
Data: Thu 06 May 2004 - 13:45:43 MET DST

Bartłomiej Duda wrote:

> Stowarzyszenie zwykłe nie posiada osobowosci prawnej. Moim zdaniem takie
> stowarzyszenie o ile podpisana ma umowe na siebie placi VAT w wysokosci
> 22%. Prosilbym bardzo, niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle.

Stowarzyszenie zwykle jest jednostka organizacyjna bez osobowosci. Podpada
pod w/w Art. 15. 1. A wiec 22%.
Bawiac sie w to dalej, mozna w statut wpisac dzialalnosc oswiatowa
("przygotowanie czlonkow do zycia w warunkach globalnego spoleczenstwa
informacyjnego" :)) i udowadniac do operatorowi/urzedom.