Re: jaki VAT dla stowarzyszenia ?

Autor: greg (leszcz_at_NOSPAM.v-lo.krakow.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 11:57:45 MET DST

Piotr wrote:
> Uzytkownik "Adam Jankowski" <asmiet_at_usun.o2.pl.to> napisal w wiadomosci

tia.. zajebiscie.. - polecam watek VAT na internet
20.04.2004 tam wypowiadalem sie na temat rozmow z TPSA o tym
calym Vacie..

No i zadzwonilem tez dzisiaj.. I co sie ciekawego
doweidzialem, mianowicie ze oni do wszystkich przesalli pod
koniec kwietnia pisma o nowym VAT z prosba, ze jezeli
jestesmy zwolnieni z placenia VATu to powinnismy im przeslac
  na to jakies papiery faxem.. No szkoda tylko ze nic akiego
do mnie nie doszlo.. ciekawe czy do was?

No to mowie jej zeby mi sprawe wyjasnila, bo nie jest wcale
jasna.. po dluuuuugich konsultacjach z gora, stwierdzila co
nastepuje:
Iz Stowarzyszenia nie prowadzace dzialalnosci gospodarczej
beda placic pelna stawke VAT, z prostego powodu ze nie sa
klientami indywidualnymi tylko osobami prawnymi... :-/
Jesli udowodni im sie dzialalnosc "oswiatowo-kulturalna" to
nas zwolnia z VATu.. no to pytam co to dla nich znaczy to
nie umiala mi powiedziec :-D

No to zapytalem jaka ma na to podstawe? i podala :-P
Ustawa z 11.03 zal 4 poz 13 i 14

i powiedziala, ze wszystkie Stowarzyszenia beda tak taktowac..

A ja mysle, ze to znowu jest jakis burdel i trzeba sie jakos
za nich wziac

co wy na to?

greg

biezanow.NET