Re: Jakie predkosci na DSL TP

Autor: Szymek Jędrzejczak (szymek_at_onet.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 23:56:05 MET DST

Użytkownik Piotr Jezierski napisał:

> Mam pytanie, jakie są średnie osiągi na DSL 1 Mbit/s. Interesują mnie
> zarówno prędkości z jak do serwera.
> Czy nie ma problemów z działaniem i przestojami?

mam w szczecinie od trzech miesiecy i byla tylko jedna dwu godzinna
awaria, a tak to chodzi bez przerwy, modem sie nie wiesza.

wiadomo czasem chodzi lepiej, czasem gorzej (ale z przewaga tego
pierwszego :) ) a download faktycznie czasami dochdzi do 128 Kb/s, a
srednio? ciezko powiedziec, mam na tym 21 kompow, a i tak poniez 30 Kb/s
zadko zchodzi, upload mam przyciety do 30 Kb/s i tyle wyciaga.

czasem tylko jak zaduzo ludzi wlaczy eMule (albo cos podobnego gdzie
jest duza liczba polaczen) to sie troche modem zapycha (to chyba wynika
z charakterystyki ADSL), ale mozna to pewnie jakims kolejkowaniem zalatwic.

Generalnie jestem zadowolony.

Pozdrawiam.