Re: Re[6]: VAT na internet

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Tue 04 May 2004 - 17:28:36 MET DST

Marcin Kuczera wrote:

> procentowo
> jezeli masz 1000zł przychodów netto z usług obłożonych 22% vat i
> 1000zł z usług zwolnionych z VAT, to możesz sobie odliczyć max 50%
> VAT. A reszta idzie w koszta, więc 19% z pozostałych 50% Ci zostaje.

Piekne wyliczenia przy czym ....
1. Nie wszystkie urzedy skarbowe dostaly stosowne zalecenia
2. w moim US powiedzieli mi ze oni nic nie wiedza i zeby rozliczac po
staremu przy czym jak poprosilem o to na pismie ladnie odmowili
3. Izba skarbowa moze na to odpowiedziec na pismie w rewelacyjnym terminie
jednego miesiaca ;-)
4. Ustawa jest niezgodna z prawem europeiskim co w "wolnym tlumaczeniu"
oznacza ze jest po prostu niewazna ....
5. skarbowka umywa od wszystkiego rece, jak zrobisz blad to jest po tobie

chcielismy unii to ja mamy ;-)

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec