Re: Problem z gubieniem pakietów

Autor: Marcin Szczygielski (marcs_at_no-spam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 18:03:55 MET DST

> I zapewne "profesjonalisci" z infolinii powiedzieli ci ze cir 8 czy 16
> to za malo zebys mogl miec pretensje?
> Uslugi telepsiarskiego POLPAKu to zenada po prostu.

Mam "wymagany" CIR 64.
Choć w dobie srebrnych,złotych i innych CIRÓW niczego nie można być pewnym.
I dlatego gdzie mogę zmieniam operatora.
W Łodzi GTS podłączył mi w 2 dni łącze (kabel).
I w międzyczasie wykonali tyle telefonów do mnie , ze mi się glupio zrobilo.
I łącze zestawili mi przed majówką abym miał okres wolny na przetestowanie.
Ale to lata walki z TPSA tak potrafią wybitnie "znieczulic" człowieka.

Pozdrawiam
marcin

P.S. Nie pracuję w GTS.