Re: Problem z gubieniem pakietów

Autor: diz (eksbox_at_almighty.internetdsl.p)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 23:12:32 MET DST

Awex <awex_at_drama.tnijto.pl> wrote:
> oficjalne to sa dns tpsa - nie ma specjalnych do dsl'a, pamietaj ze na
> "ping" ci nie odpowiedza

Dzięki.

Gubienie pakietów jednak nadal występuje. Np. przy łączeniu z wp.pl nie
leci przez ten host i jest OK, ale wspomniane wcześniej strony jak i kilka
sprawdzonych przeze mnie amerykańskich leci właśnie przez te felerne.
Straty do 30% nie najlepiej wpływają na mój internet experience :)
Czy dzwonienie na infolinie (0 800 120 811) może coś w tej sytuacji
zdziałać?

--
diz | videoteka: http://prgk.xtina.pl | Live! GT: dizPL
/przy odpowiadaniu na priv, dodaj do maila literę 'l'/