Re: Problem z gubieniem pakietów

Autor: diz (eksbox_at_almighty.internetdsl.p)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 22:27:47 MET DST

Przemyslaw Frasunek <venglin_at_pisz.na.niusy> wrote:
> mtr do twojego nntp-posting-host nie ujawnia zadnych strat.

Tak, tylko w tym logu nie ma hostów, które wymieniłem...

btw. czy są jakieś "oficjalne" DNSy do DSLa? Bo miałem jeden wpisany,
kilka dni temu przestał działać i dodałem drugi, przypadkowo znaleziony na
sieci. Teraz nie wiem, czy problem może mieć z tym jakiś związek.

--
diz | videoteka: http://prgk.xtina.pl | Live! GT: dizPL
/przy odpowiadaniu na priv, dodaj do maila literę 'l'/