Re: FR - TPsa "planujem

Autor: futszaK (futszak_at_post.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 13:30:37 MET DST

On Wed, 28 Apr 2004 15:07:20 +0200, "szymon" <no_at_spam.org> wrote:

>Na to wygląda - u nas też nie ma problemów (poza tym, że 2. tydzień mija od
>podpisania umowy o LB i ciągle nie uruchomione).

a nieeee, to u nich normalne, 2 tydzień czekamy na zwiększenie
szybkości i nic poza mailem który przyszedł po monicie:

Witam,

w dniu wczorajszym otrzymaliśmy pozytywna odpowiedz na zwiększenie
prędkości do 2048kb/s - zlecenie na
zwiększenie prędkość zostało wysłane do realizacji.

...czekaj tatka latka...

futszaK
598339018 888010641
Bluline: Mamy tu informacje ze nie ma Pan
podpisanej umowy z zadnym innym operatorem
miedzystrefowym