Re: instalacja InternetDSL

Autor: VoMi7 (vomited_at_NOSPAM-tlen.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 08:43:52 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk wrote:

> tak wykonane :) może też do URTiP? bo sytuacja jest taka, że robią różne
> "machnięcia" od chwili likwidacki PUK Tychy, i scentralizowali się w
> Katowicach... kilka osób z mojej ulicy dostało, a to rachunek +40pln, a
> to znów 2x abonament, itd...
>
> swoją drogą - gdybym miał polecenie zapłaty z konta, to bym mógł ich
> zaskarżyć na dzień dobry o kradzież, wyłudzenie, itd. i miałbym może
> dodatek na straty moralne. o!

ja mialem rpzypadek ze przepisywalem nr telefonu ze starego wlasciciela
mieszkania na siebie i dopiero po 4miesiacach zaczely rpzychodzic
rachunki na mnie wczesniej placilem za starego odbiorce uslug. W tym
czasie mialem neostrade i zalozyli mi iDSL. (poprostu pokazujac im umowe
ze mam wpisana bo w bazie nadal widnial stary odbiorca, ogolnie nie bylo
probvlemow z instalacja). Dopiero jak zaczely przychodzic rachunki na
mnie przyszlo mi jeszcze raz zaplacic za abonament telefoniczny za 4
miesiace kiedy placilem za starego odbiorce. (oczywiscie reklamacja
uwzgledniona po 2 miesiacach na co maja 4tyg). Na pierwszycm rachunku
jaki otrzymalem byla oplata instalacyjna z iDSL a pozniej rpzez 3
miesiace nie naliczali abonamentu za iDSL. Oczywiscie musialem im
przypomniec o tym skladajac reklamacje. Wiec ostatnio szczesliwie
wystawili mi nareszcie po prawie ponad pol roku czasu zgodna ze stanem
fakture na sume 1000zl ;P nie ma to jak solidnosc TPSA.

--
VoMi7