Re: instalacja InternetDSL

Autor: Szymek Jędrzejczak (szymek_at_onet.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 21:14:47 MET DST

Użytkownik Woyteck napisał:
> Użytkownik "gienek" <gienekt_at_op.pl> napisał w wiadomości
>

> Pierwszy rachunek.
> ale po 4 miesiącach :)
>
> wiec sie przygotuj bo przyjdzie na np 1,5 tys. zl :)
>
> aha i mozna do nich dzwonic i dzwonic ze rachunek nie przychodzi oni i tak
> go wysla po 3-4 miesiacach.
> oczywiscie zbiorczy instalacja + kilka abonamentów.

potwierdzam... ;)
dopiero na 3 rachunku byl DSL, w sumie ponad 1000zl ;) a tego wlasnie
balem sie najbardziej wiec nawet reklamacje napisalem (!) ze mi nie
doliczyli (co za czasy ;) ) ale i tak na 3 rach. mialem dolizcony DSL.

P.S. znam przypadek kolegi z uczelni, gdzie tepsa dopiero po 7
miesiacach sie zorientowala ze koles ma SDI ale co ciekawe policzyli mu
tylko za jeden miesiac, normalny abonament ;)

Pozdrawiam