Re: Neostrada szybciej, ale czy SDI tez ??

Autor: humpty (humpty_at_xxx.lublin.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 02:38:41 MET DST

to zadne odkrycie przeciez neostarada, dziala na modemach DSL, nigdy nie
mowili ze nie mozna technicznie wyciagnac wiecej, sprzedawali takie lacza bo
i tak ludzie biora to jak cieple buleczki zreszta wcale sie nie dziwie :),
ja siedze na SDI ale glownie dla tego ze potrzebuje stalego IP, gdyby nie to
juz dawno wziolbym neo

http://www.telekomunikacja.pl/onas/serwis_prasowy/biuro/show.php?mid=1460 ,

> to jest chwyt marketingowy
> uzytkownicy neo (sagem i thomson) od samego poczat technologia
> zastosowana przez tpsa pozwalala na uzyskanie lepszego polaczenia niz
> napisali w umowie :)
> poprostu teraz sie do tego przyznali, nawet napisali ze to nowa promocja
:)