Re: Neostrada szybciej, ale czy SDI tez ??

Autor: RusH (rush_at_pulse.pdi.net)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 01:17:18 MET DST

"Przemyslaw Popielarski" <premax_at_hot.pl> wrote :

> Tak, ale firma czasem potrzebuje postawic chocby sobie serwer
> pocztowy.

a taki server pocztowy to nie podpada juz czasem pod hosting ? :)
Czyli komercyjne wykozystanie lacza.

> Czy miec wiecej niz 512 kbps. I dla nich jest IDSL. I
> wez mi tu nie oppowiadaj o ISP na IDSL, bo to jest jak swiadczenie
> uslug przewozowych maluchem.

Teraz tylko debil ma polpaki na sieciach osiedlowych. Ludzie kupuja
po 2-5 iDSLi i maja o niebo lepiej niz na polpaku. Same plusy z
wywaleniem p2p na osobne lacze na czele.

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/