Re: Neostrada szybciej!!!

Autor: Marcin Kapski (admin_at_bbi.plNOSPAM)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 14:36:32 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak_at_post.pl> napisał w wiadomości

> no paczcie, a u mnie na zadupiu inni providerzy jakoś się rozwijają i
> w zasadzie 90-95% ostatniej mili do nich należy, więc nie wiem w czym
> problem ???

Problem w tym ze u was na zadupiu, tpsa sie nie chce inwestować. Przychodzą
inni, inwestują w sprzęt i infrastrukturę, ale i tak w końcu muszą się
zgłosić do tpsa po łącze, bo polski internet to praktycznie tpsa. Jak się
nie zgłoszą do tpsa, to zgłoszą się do innego providera ktory już bedzie
musiał się zglosić do tpsa. Wszyscy musza się zglosic do tpsa, taki ten kraj
i taka ta firma. Tpsa moze mieć w dupie takie zadupie, bo ty mając internet
i tak pośrednio jej płacisz. A to że tpsa stosuje niskie ceny dla odbiorców
indywidualnych jest moim zdaniem działaniem dampingowym, gdyż ceny łącz o
dużych przepustowościach dla firm providerskich czyli takich jak twoja na
zadupiu, od lat nie spadły. A to niszczy konkurencję, zdrową konkurencję.
Dodatkowo kwestia Vatu, u ciebie na zadupiu ty zapłacisz mniej o vat a twój
dostawca zapłaci więcej o vat (+22%) więc albo ty zapłacisz więcej żeby twój
dostawca nie zbankrutował, albo dostwca na tym zadupiu zwinie interes i
twoje zadupie pozostanie jeszcze większym zadupiem bo bez internetu.
Będziesz się wtedy cieszył że masz telefon. To aż takie trudne do
zrozumienia?