Re: [pozman] ktos nie spi, zeby spac mogl ktos

Autor: Marcin Jurczuk (spock_at_USUNTO.stars.eu.org)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 11:37:19 MET DST

On 2004-04-20, Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl> wrote:

> W Pozmanie to jak najbardziej normalne. Szkoda, ze nie wszędzie jest to
> norma.
GTS to samo - ja sobie wyłączam router (wymiana karty procesora) jestem w
połowie wkładania nowej - operacja precyzyjna a mi tu "bzzz" w kieszeni.
Pan z GTS stwierdza, że padła sesja BGP i nie odpowiada mój router czy coś
wiem na ten temat. Oświecam go co robię, dziękuję i wszystko :P
Normalne.

--
Regards M.J.
:wq