Re: [help] Ogolne informacje temat internetu w Polsce

Autor: Screwball (screwball_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 18:58:34 MET DST

> Prawda? Skoro napisał o google to znaczy, ze albo probowal i nie umial
> dobrze tego zrobic albo serio tego info w necie jest bardzo malo. W takim
> razie wiec jesli nie ma sie zamiaru chociazby pomoc w szukaniu w google,
> lepiej sie w ogole nie odzywac z tekstami "google twoim przyjcielem".
> Aight?

dokuadnie tak jak piszesz, szukauem tego dosyc duugo - nie wiem moze jestem
jakis cienki ale myslauem ze moze jacys zyczliwi internauci mi pomoga -
znajac jednak ich miuosc do blizniego spodziewauem sie ze poleca odpowiedzi
wysokich lotow w stylu 'google.pl' - jezeli nie chcecie mi pomagac to po
prostu nic nie piszcie - naprawde tak mocno sie nudzicie zeby tracic czas na
nic nie wnoszace posty ? wprawdzie teraz to sam sie wpakowauem w to samo,
jednak apel do wszystkich, ktorzy tak mocno chca pomagac innym - darujcie
sobie, przejdzcie do nastepnego topic'u, a wszystkim z wstawka [help] dajcie
bana bo to wykalkulowane gnoje liczace na wasza naiwnosc.

wyrazy szacunku
Screwball