U kogo internet? -Warszawa. Iganska

Autor: Ola Makówka (Oma_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 14:49:47 MET DST

Witam,
bardzo proszę o radę.
Od 1 maja muszę mieć dostęp do internetu. Potrzebuję go do pracy - często
dostaję przesyłki przekraczające 10Mb i muszę ściągać liczne informacje z www.

Mieszkam u znajomej w bloku na osiedlu Igańska w Wrszawie. -Nie wiem jak
długo, więc nie mogę sobie pozwolić na podpisanie umowy z Aster City.
W mieszkaniu jest telefon TP SA.
Zastanawiałam się nad Sferią, ale z tego co czytam wynika, że nie warto. -Bo
wolno i drogo.
Możecie mi coś doradzić? -Na razie kupienie sobie domku nad jeziorem i
przeprowadzka nie wchodzą w grę, zamążpójście lub znalezienie bogatego
sponsora odpadają ;)
Serdecznie pozdrawiam,
zdezorientowana Ola Makówka

     archiwum i przeszukiwanie newsów