Re: no to jest juz ADSL w Netii

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_hell.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 06:25:02 MET DST

Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl> wrote:

> Chyba dobrze Tobie znane - problemy z dostępem do zauważalnej ilości
> sieci/serwerów/usług. Żeby daleko nie szukać - już pierwszego dnia

Zaiste nie. Nie trafiłem jeszcze na stronę z której nie mógłbym skorzystać
mając Neo z adresem IP w tejże podsieci.

> Oczywiście. Nigdzie przecież nie napisałem że miała. Nie zmienia to jednak

Dałeś za to do zrozumienia, że ktoś mający przydzielony adres z tej podsieci
jest w jakiś specjalny sposób - "pokrzywdzony przez los", co jest błędnym
rozumowaniem. A potem się rodzą plotki w stylu tych opowiadanych na
alt.pl.neostrada

> Niestety, nie każdy klient TPSA jest w stanie to zrobić - żeby korzystać
> z zasobów internetu nie trzeba wiedzieć co to jest adres IP.

Od tłumaczenia jest Infolinia. I to naprawdę nie jest problem TPSA. Ale to
już było wałkowane tutaj wiele razy.

> Ojej? Nie wiesz o co chodziło?

Tak - nie wiem, ponieważ ani ja ani moi znajomi korzystający z Neo z
adresacją w tej podsieci - nie zauważamy żadnych problemów.

--
Przemysław Maciuszko