Re: Inny modem do Internet DSL

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 02:26:19 MET DST

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Maciek Goralski naskrobał na ścianie:

> Hej
>
> Pytanie: jak zainstalowac inny modem do DSL TP? Infolinia polpaku
> twierdzi ze sie nie da, bo nie - ustawili sobie lachudry po MAC
> adresach i nei chca tego zmieniac. Czy jesli zmienie MAC (o ile sie
> da...) w modemie to rozwiaze problem?

Da jesli sobie sprawisz speedstreema :P

>Jesli tak, to jak to sie
> konfiguruje?

Nie konfiguruje sie :P bo sie nie znam loginu i hasla (i napewno sie go nie
pozna),
Modem automatem po podpieciu pobiera sobie potrzebna mu konfiguracje (ktora
pasuje jedynie do speedstreamow)

>I czy komus sie juz ta sztuka udala? Bardzo zalezy mi na
> czasie :(

Tak , zresetowalem ustawienia swojego modemu, bo sie skurczybyk wieszal i
tak poradzili mi na infoparty (wlazlem sobie nawet do jego konfuguracji by
popatrzec co to cudo potrafi) po podpieciu do gniazdka telefonicznego znow
nie moglem wlazic, bo pobralo konfiguracje i sie ustawilo na nowo :P

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,