Re: PROVIDER jaki?

Autor: bahadWYTNIJTO_at_op.pl
Data: Wed 14 Apr 2004 - 17:37:22 MET DST

> A na jaki adres te maile poszly?
>
> D.

na:
<michalj_at_komrel.net> bo on mi odpowiedzial za pierwszym razem.

Tak wlasciwie to czar internetu zadzialal bardzo szybko,
gdyz po jakiejs godzinie od wyslania mojego poprzedniego majla ze "skarga"
:-)
 - nagle dostalem odpowiedz z czego sie ucieszylem i podjalem decyzje o zostaniu
klientem "komrelu".

Tak wiec czuwajacemu
"dobremu duchowi" KOMRELU dzieki,
i mam nadzieje ze bede zadowolonym klientem, bo wydaje sie ze nie ma powodu aby
bylo inaczej

pzdrv
Bahad