Re: DSL TEPSA 1Mb PROSZE O OPINIE PRAKTYCZNE

Autor: Neas (neas_at_usun-to.neas.ws)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 02:05:27 MET DST

"Michał Macierzyński" <secsys_at_WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:

>Chce wykupic dsl tepsa 1Mb i mam pytanie o to jak to w praktyce dziala?\

Bardzo OK.

>Czy w godzinach szczytu nie drastycznych ma spadkow transferu,

Nie.

>gubienia
>pakietow,

Nie.

>puinga 2000ms czy takich podobnich rzeczy.

Nie.

Jedynym problemem może być routing do POL34 (można o tym
poczytać w innych postach na tej grupie), ale to pewnie się zmieni na lepsze.

>Chcialbym podzielic to lacze na 8-10 osob i jeszcze grac w warcrafta na
>battle.net z pingie nie wiekszym niz 200ms.

Osiągnięcie niskich opóźnień przy prawie maksymalnym wysyceniu
łącza wymaga oczywiście odpowiedniego rozdzielania pasma w
zależności od ruchu, przydzielenia priorytetów itd.

>Jezeli ktos ma takie lacze prosze od krotkiego maila z opinia na adres
>michal.macierzynski_at_doskomp.lodz.pl

E-e, e-maili nie będzie. :>