Re: PROVIDER jaki?

Autor: bahad (bahadWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 16:11:40 MET DST

> http://www.komrel.net - wyjdzie okolo 12 zl miesiecznie. Da sie placic
> SMSem (jeden SMS na trzy tygodnie)

> No to sobie nie wlaczysz :)
>
> D.

Sprawdzilem i rzeczywiscie oferta mi sie podobala.
Zadalem jakies im jakies pytanie, odpowiedzieli.

A kiedy doszlo do zakladania i mialem problem techniczny z ktorym sie do nich
zwrocilem - kontakt zdechl.
Przestali odpowiadac na jakiekolwiek maile.

Jesli wiec przestali odpowiadac zanim zostalem ich klientem (problem techniczny
polegal jedynie na tym ze chcialem przeniesc na ich DNS swoja domene i prosilem
ich zeby dokonali u siebie odpowiednich zmian tak zebym mogl w NASKU wpisac ich
serwery DNS)

to nie daj Boze jak juz czlek zostanie klientem to przepadlo
:-)
a poniewaz juz mialem takie doswiadczenia z Bellatrix to wole kogos kto
odpowiada na maile, chocby ta odpowiedz miala byc "skontaktuje sie z panem jutro
czy za tydzien bo teraz nie mam melodii do roboty"

szkoda, bo oferta wydawala sie sympatyczna

Bahad