Re: ADSL netia !! :D

Autor: RusH (rush_at_pulse.pdi.net)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 17:51:55 MET DST

Jan Srzednicki <w_at_nospam.invalid> wrote :

> Ja przepraszam, ale co niby jest zatem głównym dochodem polskich
> portali?

Frajerstwo inwestorow. Nie pamietasz juz Raczka z jego wspanialym
presznym portalem zatrudniajacym ponad setke mlodych zdolnych ludzi ?
Ciekawe ile osob Raczek pojechal w dupala bez mydla przy okazji tego
przedsiewziecia (wygladalo slicznie, a te miliardy plakatow).

> Dlaczego fakt, że servery Google nie stoją w Polsce, ma jakoś
> różnicować podmiot Google od podmiotów polskich portali?

Googla raczej TPsa nie ma szans szantazowac.

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/