Re: Hakiery

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 01:19:57 MET DST

futszaK wrote:

> idźmy dalej, karajmy również administratorów masowo atakowanych
> serverów za brak umiejętności współżycia spolecznego, przecież skoro
> ich servery są masowo atakowane to jest ku temu jakiś powód,
> a skoro mamy karać lameriade za brak wiedzy informatycznej to czemu by
> nie karać adminów za brak wiedzy psychologicznej ???

wybacz, ale czemu nie wszyscy maja cierpiec za to ze ktos potrafi tylko
klikac a nawet z tego klikania nic nie rozumie ? ja rozumie ze nie kazdy
musi byc informatykiem, ale naprawde podstawy trzeba znac
czy wsiadajac do samochodu czujesz sie bezkarnie ? (bo tylko jezdzisz a
przeciez co w tym zlego ?)

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec