Re: Hakiery

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 01:41:06 MET DST

Chrószcz Sławomir wrote:

> Mnie interesuje cos innego - mianowicie to, ze ktos zadal sobie trud
> zbadal te dosy, doszedl do zrodla i zmusil Polska Policje do
> dzialania.
>
> Ten, ktos musi byc wsrod nas, bo przeciez nikt chyba nie wierzy w to
> ze Policja sama z siebie zorganizowala akcje przeciw organizatorom
> ddosow.

niewiem jak to sie robi w sieciach rozleglych ale ja mialem cos takiego w
jednym segmencie LANu.
Mianowicie z pewnego kompa lecial masakryczny dos na jakis tam komputer
gdzies w sieci
na pierwszy rzut oka ni hu hu wykryc bo adres zrodlowy byl spoofowany
na szczescie akurat ten segment byl nieduzy i pomogla obserwacja po mac
adresach
tak doszedlem i spacyfikowalem, a jak jest w sieciach rozleglych ?

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec