Re: co oznacza w pingach DUP

Autor: Wojciech Wielogorski (asj_at_elend.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 00:59:49 MET DST

Uzytkownik "VoMi7" <vomited_at_NOSPAM-tlen.pl> napisal w wiadomosci

> nie wiem nie draze tematy WiFi bo to jest jakies nieporozumienie jak
> narazie... nadodatek Netia jakies problemy stwarza na 2.4GHz niekiedy i
> potrafi zagluszac niby legalne kanaly...
AFAIK Netia (pewnie przez "oszczednosc") kupila sobie sprzet na 2.4 GHz w
czasach kiedy pasmo to bylo jeszcze koncesjonowane (ale mogli sie spodziewac
ze zostanie uwolnione). No i teraz maja pretensje, za co glownie ich nie
cierpli URTiP ;-)

pzdr