Re: ADSL netia !! :D

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 10:12:37 MET DST

Jakub "Venom" Żukowski wrote:

> Witam,

> Tylko ze te uslugi swiadczone sa przez TP ktore chcac nie chcac sa w calym
> kraju, anie w kilku najwiekszych mistach.
A u mnie jakosc TPSA nie potrafi zainstalowac Neo. Technologia ADSL over
ISDN jest dla TP zbyt skomplikowana.

> TP potrafi niezle doplacic do uslugi chociazby neo aby pozniej mieli tyle
> tysiecy abonentow.

Do TePsianeij neostady to doplacaja inni operatorzy, a nie TPSA.
Doplacaja 2000zl do kazdego megabita wyssanego przez neostadowcow,wiec
TP może nawet rozdawać Neostady za darmo, a i tak na tym zarobi.
Poczytaj wateki o stykach operatorskich z TP.