Re: OT na czym zarabia Google

Autor: Wiesiek (hostmaster_at_microsoft.com)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 16:56:54 MET

On Thu, 25 Mar 2004 16:38:33 +0100, "Adam Paluch" <adam_at_bluu.net>
wrote:

>czy google prowadzi jakas ogolnodostepna statystyke skutecznosci tych reklam
>?
>przyznam ze w zyciu na nic takiego nie kliknalem ;-)
Powinienes rzucic okiem tutaj: https://adwords.google.com/

Google nie tylko supportuje takie reklamy w wyszukiwarce. Jak ktos ma
np Opere i jej nie rejestrowal, to na gorze sa banerki.. no wlasnie -
z googla.

Kiedys .. bardzo dawno temu bylo to testowo odpalone i testowalem. Tam
jest panel zarzadzajacy i wszystko widac. Teraz nie wiem juz jak jest
bo i temat mnie za bardzo nie interesowal az tak.

--
Wiesiek