Re: polpak robi jaja...

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 09:04:20 MET

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> Tu bym się nie zgodził...

Powiedzmy, że był to rodzaj prowokacji pod adresem mojego adwersarza :)
A poważnie - sądzę, że ten problem jest po prostu o wiele szerszy, bo to
jest kwestia sposobu finasowania nauki polskiej i wydawania tych pieniędzy.
Nie jestem na bieżąco w tej tematyce, ale niedawna dyskusja na temat Pozmana
dała mi wiele do myślenia. Niestety sądzę, że z tej dyskusji na naszym forum
niewiele wynika, bo są to problemy raczej polityczne - w odróżnieniu od
dyskusji nad polityką TP SA, która jest problemem stricte
telekomunikacyjnym.
Ale dalszej dyskusji nad polityką MANów z chęcią bym się przysłuchał. Gdyby
jeszcze była prowadzona w ciut spokojniejszej atmosferze... ;)

Z#