Re: PROVIDER jaki?

Autor: PrescottWa (prescottwa_at_UsunPrzedWyslaniem.op.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 00:17:10 MET

Użytkownik "Bahad" <bahadWYTNIJTO_at_op.pl> napisał w wiadomości
| ktorego providera polecacie?
| tani, dobry, szybki i wogule?
|
| potrzebuje serwer wirtualny na mniej wiecej 100 - 200 mb
| ze 2 - 5 skrzynek pocztowych, 2 wlasne domeny, z 5 subdomen,
| odwiedzajacych do 50 - 100 dziennie, moze 200 glownie z polski.
| zeby sie toto nie dlawilo

Polecam Serwis Rubikon od Web Corporation Polska. Maja super data center,
świetne łącza i dobrą obsługę techniczną. Ja prowadzę u nich od 4 lat konto
pocztowe. Rewelka. A świadczą różne usługi. Super sprawą jest przetestowanie
usługi przez 14 dni bez zobowiązań. Jak nie opłacisz pro formy to konto
zostaje zablokowane i po sprawie. Więcej i szczegółowo na WWW

http://rubikon.pl/rubikon/oferta/serwerwww.html

Pozdrawiam

--
PrescottWa