Re: defragmentacja Polpak <-> O2

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 21:43:03 MET

On Tue, 23 Mar 2004 19:44:33 +0000 (UTC), maciek kanski wrote:
> 0-800120810 jest bezpłatne, więc będę zgłaszał codziennie problem dopóki nie
> zacznie działać, bo klientem Polpaku jestem m.in. dlatego, że skrzynkę mam na O2

nie tak, to zły sposób! TPSA tak robi, bo ma taką politykę i już. Twoje
telefony nie dosyć że nic nie pomogą, to nawet nie będziesz miał dowodów
że cokolwiek w tej sprawie próbowałeś z TPSA wyciągnąć. Trafią w czarną
dziurę i tyle - nie szkoda Ci czasu na mówienie do ściany? Posłuchaj
rady "mlopaci". Nie musisz od razu iść do UOKiK czy URTiP, ale musisz
mieć *dowody na piśmie*, że składałeś reklamacje. Bo inaczej szkoda
Twojej fatygi.

B.

--
Popieram program obniżenia podatków: www.odpowiedzialnosc.org