Re: Prosze o pomoc, nie wiem w czym problem!!!

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 18:57:16 MET

Osoba podpisana jako internauta <jameson1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> w
artykule <news:c3ioe3$k4p$1_at_inews.gazeta.pl> pisze:

> "Uderz w stół, a nożyce sie odezwą"

Jak widać na załączonym obrazku, anonimowy wymoczek nie mógł się
powstrzymać od kolejnej kretyńskiej złośliwości, o czym uprzejmie donosi
niżej podpisany

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
  Zdążyłem już zauważyć że koledze te forum służy do swoistego dziwnie