Re: kompletna lista proxy

Autor: Maciej Anczura (shog_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 17:20:20 MET

Przemyslaw Popielarski wrote:

> Chialbym zauwazyc, ze wlasnie bez jakiejs listy proxy nie odroznie
> publicznego porzadnego proxy ustawiajacego prawdziwe x-forwarded-for od
> prywatnego squida ze zdefiniowanym x-forwarded-for na wlasnie takie ip, zeby
> dostac fajny darmowy dostep do platnych zasobow.

Auć, w istocie. Moje rozumowanie uciekło w zupełnie innym kierunku.

W takim razie z powyższej listy:

-sunsite.icm.edu.pl:8080 (nie ma tam squida od ładnych kilku lat)
-wwwcache.icm.edu.pl:8080 (to tylko CNAME i obawiałbym się o jego trwałość)

+w3cache.icm.edu.pl:8080 (ewentualnie +w3cache1/w3cache2 - to tak naprawdę
dwa serwery, które przedstawiają się jednakowo jako w3cache (IN A na dwa IP),
ale w rdns opisane są jako w3cache1 i w3cache2 - to już sobie ewentualnie
dopiszesz wedle potrzeb).

--
sh