Re: Wyniesmy sie z serwerami zagranice...

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 01:42:48 MET

Marcin wrote:

> Chcialem tego uniknac, ale wojna pozmanowo-tepsowa zmusila mnie do
> wziecia drogich i zle dzialajacych lacz.

Trzeba było wziać drogie i dobrze działające :)

> Zrobilem wiec rozpoznanie i organizuje wlasnie serwerownie w Anglii.

E tam. IMHO wyważasz otwarte drzwi.
<prywata mode on>
Zamiast wozić żelastwo do Anglii możesz przyjść do mnie - trochę firm już
skorzystało i nie narzeka.
<prywata mode off>

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.