Re: kompletna lista proxy

Autor: gophi_at_studio.tpi.pl
Data: Sun 21 Mar 2004 - 01:19:43 MET

Przemyslaw Popielarski <premax_at_hot.pl> wrote:

> To mi zlapie tez prywatne proxy. A ja nie mam nic przeciwko prywatnym.

Prywatne, czyli jakie? Służace określonej osobie lub małej liczbie
osób? Takie proxy powinny być zabezpieczone przed dostępem spoza
sieci. A jeśli nie są, to może ich używać każdy.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
GG 1234 * GSM +48505439030 * gophi_at_linux.net.pl * gophi_at_gadu-gadu.pl