Re: DARMOWY SERWER - a domena? jak to zrobic ?

Autor: Krystek (k.rys_1ek_at_mailbox_.virtual.-space.org.pl_)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 16:45:57 MET

Bahad napisał:
> jak to zrobic ?
>
> zeby umiescic serwis internetowy na jakims darmowym serwerze i zeby to
> chodzilo pod moja wlasna, posiadana przeze mnie domena .pl?
>
> i na dokladke czy da sie tak zeby miec jakas skrzynke swoja pocztowa pod
> to podpieta? (we wlasnej domenie)

Jeśli masz dostęp do panelu administracyjnego swojej domeny w firmie, w
której ją kupiłeś to powinieneś mieć tam dostęp do serwerów DNS na
których domena jest "zaparkowana". Jeśli masz ochotę to mozesz sobie
domenę przekierować na dowolną stronę w Internecie: np. żeby po wpisaniu
www.jankowalski.pl otwierała się strona www.onet.pl

K.