Re: gdzie najtaniej *.com ?

Autor: Krystek (k.rys_1ek_at_mailbox_.virtual.-space.org.pl_)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 14:40:18 MET

Krajanowski T. napisał:

> Czy musze osobiscie wziasc od mojej aktualnej firmy rejestrujacej jakies
> loginy/hasla, czy goddaydy jakos wewnetrznie sobie to zalatwi pomiedzy nimi ?
> Czyli zwyczajnie robie opcje transferu do goddady na godaddy i place, i nic
> wiecej ?

Jeśli się boisz, że firma, w której kupiłeś domenę nie zechce Ci
przenieść domeny do innego rejestratora domen to po prostu poczekaj aż
skończy się okres ważności domeny a potem kup ją u nowego rejestratora
(GoDaddy?). A tak swoją drogą to czy w formularzu RIPE / ICANN Ty
figurujesz jako właściciel domeny czy może firma, od której ją kupiłeś?

K.