Re: gdzie najtaniej *.com ?

Autor: Krajanowski T. (krajanowrski_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 23:25:14 MET

> www.godaddy.com - korzysta z niego zresztą wiele firm,
> które sprzedają takie adresy w Polsce. A pewna taka
> firma w godaddy wpisywała własne dane jako właściciela
> adresu - i w ten prosty sposób klient był uzależniony
> od tej firmy...

Dolacze sie przy okazji tego watku. Prosze mi pomoc w jednej sprawie.
Zarejestrowalem sobie domene rok temu, w jednej z polskich firm swiadczacych
takie uslugi. Jednak ich oferta troche podrozala, i kolejny rok bedzie
kosztowal mnie z 30% wiecej, dlatego pomyslalem ze moze jakos skorzystalbym z
godady...

Czy jest jakas mozliwosc aby taka istniejaca moja domene obslugiwac przez
godady, bez posrednictwa takich kolejnych niepotrzebnych mi firm ?

Jesli istnieje taka mozliwosc, bardzo bym prosil o podanie sposobu jak to
wykonac ? Do mojego posrednika zwracac sie z taka prosba nie bede bo pewnie
bedzie chcial mnie zatrzymac i nie poradzi dobrze.

Tak wiec jak przejsc do godaddy ? :)