Re: Brak aktualizacji top100.pl

Autor: Wiesiek (hostmaster_at_microsoft.com)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 08:47:49 MET

On Wed, 17 Mar 2004 21:27:20 GMT, zabrali_at_mi.konto (eik wek) wrote:

>czas handlowcy beda to mogli wykorzystywac - na razie musza sie zadowolic
>"domyslami" na podstawie numerow seryjnych domen, które nieswiadomi wagi
>sprawy admini ustawiaja na np. YYYYMMDDHH - date przyjscia klienta ;) )
Zauwaz tez, ze czesto jest tak, iz serial jest poprawiony na date
modyfikacji a ostatnie 2 liczby na 0. Jezeli masz wiecej modyfikacji
na dzien jednej domeny to zmieniasz ostatnie 2 cyfry. W ten sposob
dziennie mozesz 100 razy zmienic jedna domene.

Ot taka kwestia gustu i przyzwyczajenia.

--
Wiesiek