Re: neostrady nie widzą si

Autor: Kamil Jamróz (kamil_jamroz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 06:16:27 MET

Użytkownik "przesieka" <przesieka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego neostrady nie widza się nawzajem?
Nie
> widze serwera www uruchomionego na neostradzie przyjaciela kiedy łącze się
ze
> swojej neostrady. Z innej sieci serwer jest widoczny. Czy taka sytacja ma
> miejsce w całej Polsce, czy tylko we Wrocławiu ?

W Krakowie mam to samo. Próbowałem się łączyć z różnych innych sieci do
których mam dostęp.
Zdalne przeskanowanie portów interesującego mnie komputera dało wynik
zadziwiający - wykazało pootwierane najróżniejsze porty ale nie te które sam
otworzyłem - a tak w ogóle to wygląda na nie mój komputer. Wykazuje np.
zainstalowanego SQL-a :)

Nie mam pojęcia o co chodzi. Kiedyś było dobrze a teraz niestety :(

pozdrawiam

Kamil