Re: Zwolnienie z VAT dla ludzi, a dla szkół 0%

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Sat 13 Mar 2004 - 11:20:58 MET

>A jak uzywasz internet w domu a fakture bierzesz na firme
>to kim jestes ? Nie oszustem czasem ?

Ja tak robie - pracuje z domu i biore fakture na firme. Wytlumacz mi kogo
oszukuje, bo jak tak dalej pojdzie, to okaze sie, ze wychodzac z domu
jestem oszustem, idac chodnikiem jestem oszustem, pijac herbate jestem
oszustem, a zeby nie byc oszustem wystarczy byc pracownikiem ministerstwa
finansow lub instytucji zaprzyjaznionej.

Z kolektywnym pozdrowieniem,