Re: Internet - VAT - nie bedzie 22%

Autor: Tomasz Dabrowski (akira_at_pog.zsi.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 06:09:46 MET

Użytkownik "Piotr Górski" <pg_at_wytnij_to.di.com.pl> napisał w wiadomości

> Bedzie, nie bedzie, bedzie, nie bedzie... zdecydowali by sie wreszcie bo
mam
> juz tego powyzej uszu!

Nie oszukujmy sie. Czy bedzie czy nie bedzie, nie ma to wiekszego znaczenia.
IMHO lepiej zeby internet do celow edukacyjnych (szkoly, uczelnie) byl
zwolniony.
Natomiast jesli chodzi o firmy i uzytkowanie w domu (czy to bedzie modem czy
stale lacze),
w przewazajacej wiekszosci wypadkow internet wykorzystuje sie do rozrywki.
Dobrze
sie na ten temat wyrazil ostatnio min. Raczko :-)

I dlatego te histeryczne akcje troche mnie smiesza. Bo zamiast obnizac/nie
podwyzszac VATu
powinno sie naklonic naszego milego monopoliste (i nie tylko) do obnizenia
cen.

Pozdrawiam,
Tomek