Re: gry internetowe

Autor: tornek (tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 03:57:25 MET

> NTG ? -> pl.rec.gry.komputerowe

hmm na pl.rec.gry.komputerowe 90% listów jest o hardware :)

co do gier to hmm jeśli multiplayer to moze jakis www.kurnik.pl są gry
karciane i inne na przykład mutacja scrabble, szachy itd.

  jezli jakieś inne ciekawe rzeczy wymagające myslenia to mozna poszukać w
www.google.com pod haslem: zagadki logiczne