Re: 83 i Chello

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 00:37:28 MET

Dnia 2004-03-06 00:52, Tomasz Śląski napisal(a):

> A nie kończy się ? Poproszę o dowody :)

http://www.iana.org/assignments/ipv4-address-space

Mnóstwo w zapasie. Nie liczyłem, ale na oko połowa przestrzeni adresowej jest
"zarezerwowana" od '81. Niewątpliwie liczba adresów jest ograniczona, ale do
kończenia się jeszcze daleko.

> Się okaże za niedługo.

Doczekamy przed emeryturą, to na pewno...

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,