DSL tp sa a Tele2 512Mb - poszukiwane praktyczne opinie

Autor: Smithpl (smithpl_at_DELETEITsoftnet.waw.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 20:08:26 MET

Witam!

Mam aktualnie lacze do Internetu na Tele2 512Mb

Wlasnie zastanawiam sie czy nie zmienic go na 2 x lacze DSL 1M tpsa

Jedynie mam pytanie co do jakosci lacza, w tele2 mam teoretycznie
gwarantowane 512/256 ale roznie to bywa. W DSL TP SA nie mam zadnych
gwarancji. Chce na tym postawic serwerek wiec szukam uzytkownikow DSL 1M
i pytam - jak jakosc lacza? transfery? stabilnosc?

Z gory dzieki za info (najlepiej na priv)

Pozdr
Marcin