Re: Internet - 22%

Autor: Marcin Kowalczyk (kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 14:53:00 MET

Radosław Popławski w <0ikj40ldjbehcrpbo32d5cn2nkp4hg8lb5_at_4ax.com> zeznal:

> Rzekłbym raczej, że różnicy nie będzie żadnej dla końcowego użytkownika.

nie prawda - poczytaj sobie moj post w tym watku

> Ale za to jakie jazdy w księgowości firm internetowych by były...

co sie ladnie przelozy na uzytkownika koncowego - "zwolniony" spowoduje
wzrost cen o ok 15-19%

--
Rozmawia dwóch adminów:
- Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.