Re: 83 i Chello

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 00:59:38 MET

Bahomet wrote:

> Czyli zwalamy wine na brzydkich adminow..?

Podobnie, jak na tych, co pracowicie informują sfałszowanych przez robaki
"nadawców" wirusów.

> Moze to marzenie scietej glowy, aby NOC uczciwie informowal swoich
> klientow, ze wystapia problemy z laczeniem sie z...albowiem...etc., etc..?

Może i powinni, ale naprawdę to nie wina ISP, ze ktoś tam nie czyta, że RIPE
uwalnia adresy z rezerw. Dowodzi to faktu, że wiele systemów jest
pozostawionych samym sobie i nikt ich tak naprawdę nie dogląda.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.