Re: 83 i Chello

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 00:24:37 MET

Bahomet wrote:

> Chello wlasnie dolaczylo do ISP-ow oferujacych swoim klientom adresy z
> wielokrotnie juz tutaj omawianej puli..Pomoc techniczna rznie glupa
> (jezeli komus starcza cierpliwosci do przejscia standartowej 15-minutowej
> p-r-o-c-e-d-u-r-y laczenia sie z nimi)...

Osobiście nie uważam tego za problem polskiego internetu to primo, secundo
"problem" z adresami IP uwalnianymi z dotychczasowych rezerw to też nie
problem ISP, a tych, co nie zważając na kończące się IPv4 i konieczność
sięgania do rezerw, je blokują.

Osobiście nie mam żadnej pewności, że występując za chwilę o AS tudzież PI
do RIPE też nie dostanę "83", bo innych lub im podobnych już nie będzie.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.