Re: Internet - 22%

Autor: marcin szczygielski (marcs_at_no-spam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 14:15:08 MET

Użytkownik Adam Paluch napisał:

> to teraz niech jeszcze przejda "wynalazki" nowego ZUSu i jeszcze pare
> patentow pana Pola, wszyscy przejdziemy na zasilki i zmienimy nazwe na
> Argentyna ... juz duzo nie brakuje ...

Czy Polska to musi być aż tak okrutnie popier. kraj
Przecież jak się czyta codzienne dzienniki to aż rzuca .
A ten wczorajszy numer z vat na i-net i budowlanke to już rozłożył mnie
konkretnie, i jeszcze teraz fałszywa Jakubowska na mnie zerka z TV.
Ale znieśli Vat dla twórców ludowych :D teraz w ramach twórczości
ludowej będziemy kable kłaść i konfigurować serwery.
poz 1. rzeźbienie w serwerze :>
Dobrze ,że to piatek już.
A może Pan Pohl się za to weźmie ?? Będziemy mieli autostrady
internetowe :)

Marcin