Re: problem z dsl512

Autor: Krzysztof (newsy_at_kasztanowe.net)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 19:01:40 MET

On Thu, 04 Mar 2004 10:43:23 +0100, venditor wrote:

> Raczej SpeedStream 5660

Nie wiem jak 5100 ale 5660 jest bardzo wrazliwy na wysycenie lacza
(szczegolnie uploadu) co objawia sie chilowymi zerwaniami synchronizacji
ktore u mnie nie trwaja dluzej niz 30 sek. Po zerwaniu synchronizacji
modem sam nawiazuje polaczenie takze nie jest konieczne odlaczanie
zasilania. Sa dni ze modem nie zerwie ani razu polaczaenia a bywaja takie
ze 2-3 razy jest zrywana synchronizacja. Opisane objawy wystepuja przy
dobrym zarzadzaniu pasmem z obcietym uploadem/downloadem do 200/950 kbit/s.
Po wylaczeniu HTB zerwania synchronizacji wystepuja znacznie czesciej.
Uwazam ze taka sytuacja jest nie do przyjecia (zerwania synchronizacji nie
powinny miec miejsca, niezaleznie czy lacze jest wysycone czy nie),
dlatego w najblizszym czsie bede reklamowal usluge, celem wymiany modemu
na model 5100, w ktorym problem ten nie jest podobno tak dokuczliwy. Przy
okazji prosze grupowiczow o podzielenie sie uwagami na temat stabilnosci
modemu SpeedStream 5100, najlepiej w odniesieniu do 5660 (jesli ktos mial
wczsniej taki i wymienial na 5100).

Krzysztof